.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا جان سرپرستار اورژانس بیمارستان انزلی را هم گرفت
تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی بندر انزلی در راه خدمت به مردمان سرزمینش شهید شد.
کرونا جان سرپرستار اورژانس بیمارستان انزلی را هم گرفت

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، ادیبی که بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت داشت و پیش از این در بخش CCU بیمارستان شهید بهشتی خدمت می کرد و در جریان خدمت به مردم به کرونا مبتلا شده بود بعد از ظهر دوشنبه درگذشت.

 

 تهمینه ادیبی نخستین پرستار شهید راه خدمت بیمارستان شهید بهشتی انزلی در نبرد با کروناست اما نخستین عضو کادر درمانی استان نیست، بلکه پیش از این هم گیلان، محمد محمدی پزشک پیشکسوت خود در رشت، محمد علی ربیعی پزشک شفتی، رضا کوچکی نیا پزشک آستانه اشرفیه، حمید لطفی پزشک متخصص ارتوپدی صومعه سرایی، سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی، علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم (عج) رشت و دکتر سهیل کیانفر متخصص اورولوژی بیمارستان آریای رشت را در این مسیر از دست داده است.

 

 نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان و نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستانهای پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی، فوت کردند.

 

انوشه بیکیان مامای مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) و ناهید نوشاد پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و شاغل در بیمارستان گلسار رشت نیز از دیگر شهدای خدمت استان هستند.

 

علاوه بر کادر درمانی،  چند نفر از خدمه بیمارستانی و حسابداری هم در این مدت بر اثر کرونا جان باختند.

 

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری مرکز گیلان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و مواهب طبیعی و الهی به عنوان یکی از مراکز مهم گردشگر پذیر استان بوده و همین امر باعث شده سیل ورود مسافران به این شهر ساحلی، بندرانزلی را به عنوان یکی از کانون های اصلی شیوع و انتشار ویروس کرونا در گیلان معرفی کرده و اولین شهری بود که در آن وضعیت قرمز اعلام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.